Vraag van de klant

Proeverz was één van de eerste bedrijven waar wij de social media voor mochten verzorgen en dat schept een bijzondere band. Proeverz is een lunchroom die niet in de binnenstad ligt maar in een winkelcentrum in Gorinchem. Ons is gevraagd om een grote, trouwe, lokale, online community te creëren van mensen die Proeverz een warm hart toedragen en hier graag naartoe gaan om te eten of drinken.

Geleverde Diensten

Na verschillende gesprekken met Proeverz hebben we vastgesteld wat de kernwaarden van Proeverz zijn en wat de redenen zijn van mensen om een bezoek te brengen aan Proeverz. Deze kernwaarden hebben we omgezet in concepten en uitgebreid uitgeschreven tot contentstrategie. We zijn toen begonnen met content creëren voor zowel Facebook als Instagram. We hebben vervolgens een template ontwikkeld en zijn structureel content voor Proeverz gaan posten. De kern hierbij is de persoonlijke benadering, interactie en humor. We posten drie keer per week voor Proeverz en maken maandelijks foto-en videomateriaal.

Uitkomst

Proeverz heeft inmiddels duizenden volgers op social media en iedere post leidt tot een bereik van meer dan duizend mensen. De lunchroom is in 2020 zelfs uitgeroepen tot Beste Lunchroom van Nederland! Wij hebben hiervoor de social media campagne bedacht en uitgevoerd en met succes: de Gorinchemse lunchroom kreeg de meeste stemmen van het hele land!

Bekijk hier de social media van Proeverz:

Facebook
Instagram